Geef de stick door

Nieuwe rubriek 'Geef de stick door'

1-6

Onze mooie club draait dankzij de hulp van zo´n 200 vrijwilligers! Maar wie zijn dat nou eigenlijk. Wie zorgt ervoor dat de velden er altijd keurig bij liggen en hoeveel tijd gaat daar in zitten? Wie regelt de administratie of de inkoop van materialen? En wie plant de wedstrijden? Daarom hebben wij als vrijwilligerscommissie een nieuwe rubriek ‘Geef de stick door’ in het leven geroepen die ongeveer 8 x per jaar zal verschijnen op onze site. Op deze manier willen we onze vrijwilligers zichtbaarder maken en hopen we natuurlijk nog meer vrijwilligers te werven!

Wil je ook graag iets betekenen voor de LHC? Onderaan de rubriek zullen we elke keer een overzicht geven van de vacatures (met én zonder hockeyervaring) die er op dat moment zijn, mocht je interesse of vragen hebben dan kun je contact opnemen met Ingrid Middag: 06-14382065 (of [email protected])

Hartelijke groet,

Renée Klein Woolthuis en Ingrid Middag