Meisjes D1 kampioen

De meiden van Lochem MD1 hebben zaterdag 28 mei het kampioenschap in de eerste klasse behaald. De met 1-0 gewonnen thuiswedstrijd tegen Westerduiven was voldoende om de marge op de nummers twee en drie op te laten lopen tot 9 punten (Lochem MD1 23 punten, Almelo MD1 en Zwolle MD3 14 punten). Tot nu toe werden 7 van de 9 wedstrijden gewonnen en werd er twee keer gelijk gespeeld.

Isis, Willemijn, Isabel, Josefien, Lies, Maaike, Danique, Fleur, Sophie, Jikke, Sanne en Malaak hebben samen een geweldig seizoen doorgemaakt.
Het team is het seizoen begonnen in de tweede klasse en werd daar gelijk herfstkampioen waardoor promotie naar de 1e klasse een feit was. In de winter, bij het zaalhockey, werden de meiden tweede achter Zutphen MD1 uit de Topklasse, wederom een topprestatie. En dat seizoen zullen ze komende zaterdag dus afsluiten met het kampioenschap in de eerste klasse. De meiden gaan er vandaag nog 1 keer tegen aan moeten om hun status van ongeslagen kampioen waar te maken.

Meiden, coaches en trainers van harte gefeliciteerd!