Oproep: Vrijwilligers gezocht voor oud papierinzameling!

Wilt u ons 1 uurtje in de 2 weken helpen?

Op het moment zorgen leden van het A-team en de sponsorcommissie nog voor het beter stapelen van het papier, maar assistentie is dringend nodig. We zoeken hier graag vrijwilligers voor, want met een vaste groep mensen kunnen we het papier nog beter stapelen en meer geld voor de club verdienen. Wellicht moet u toch wachten tijdens de training van uw kind of wilt u zo een steentje bijdragen, neem dan contact met ons op. Het kan ook op uw eigen tijden, want sleutels zijn voorhanden.

We zoeken naar een team van circa 4 personen en een coördinator, we hebben al 2 vrijwilligers bereid gevonden, wie wil ons verder helpen? We schatten dat het circa 1 uurtje in de 2 weken kost bij 4 vrijwilligers, het zou zonde zijn dat we deze bron van inkomsten lieten schieten!
Stuur een mailtje naar [email protected]

Bij voorbaat dank,
Namens de Sponsorcommissie & het A-team van de LHC

Michel

De inzamelingsactie wordt mede mogelijk gemaakt door onze sponsor Hoftijzer Lochem

Meer uitleg over de oud papieractie van de LHC:
Sinds een paar maanden kunt u uw oud papier bij de Lochemse Hockey Club inleveren!
U kunt helpen het verschil te maken of we hier als club een paar duizend euro aan kunnen overhouden of nagenoeg niets!

De afgelopen tijd is er namelijk veel papier los gestort en worden lege dozen in de container gegooid zonder deze te vullen of plat te maken. Daardoor is het lastig stapelen, en zit er relatief veel lucht in een ‘volle’ container.

Iedereen kan helpen
Doe uw papier daarom in dozen en maak eventuele lege dozen plat: dit helpt ons voor een betere vulgraad van de container. De transportkosten blijven per container hetzelfde, dus blijft er meer van de opbrengst over voor onze club!

Opbrengst oud papier
We hebben nu drie containers vol gekregen met papier en we zijn er uit dat de leden van de LHC voldoende papier kunnen verzamelen om het rendabel te maken. We hebben bovendien met onze sponsor Hoftijzer goede afspraken kunnen maken en zij sponsoren ruim zestig procent van de kosten.

Met de opbrengst van het papier willen we het komende jaar o.a. met de LHC StickTogether extra clinics gaan verzorgen aan onze jeugdleden. Ook kan een deel gebruikt worden voor enkele verbeteringen in het clubhuis. Dus iedereen is gebaat bij een zo groot mogelijke opbrengst!

Komt u helpen? We horen het graag!