Clinic Dames en Heren 1

Zondag 23 oktober

Om 11 uur stond het veld vol met kabouters, Benjamins, F-jes en E-tjes! Nog wat mist, maar dat trok gelukkig wel snel weg! Eerst een gezamenlijke warming-up onder leiding van Walter, daarna konden de kinderen genieten tijdens de vele oefeningen die ze vandaag mochten doen! Ook mochten zij slaan op niemand minder dan Heren 1 keeper, Axel Klein Selle! De kabouters en benjamins zijn apart genomen en hebben leuke techniekoefeningen en spannende spelletjes gedaan! Aan het einde nog een wedstrijd gespeeld : Dames en Heren 1 tegen de ruim 40 kinderen. Deze wedstrijd eindigde in een 3-1 stand voor de kinderen!

Om 13.30 uur stond het veld weer vol, dit keer met de wat oudere jeugd! De 8-tallen, D en C jeugd stond dit keer op ons te wachten! Slepen, scoopen, scoren met de backhand, liftjes, alles zat erin! Ook hier speelden wij na afloop een wedstrijd tegen de kinderen! Uiteraard gingen wij vol voor de winst, want twee keer verliezen op één dag is niet echt de bedoeling! Deze wedstrijd werd dan ook met 2-1 door ons gewonnen!

Het was een zeer geslaagde dag.

Dank dames en heren 1, duidelijk voor herhaling vatbaar deze clinic!