Beste vrijwilligers van de Lochemse Hockey Club

Beste vrijwilligers van de Lochemse Hockey Club,

Het is weer hoog tijd om jullie te bedanken voor jullie geweldige inzet voor de LHC.
Daarom nodigen we jullie graag uit voor een hapje en een drankje in het Clubhuis op zondag 20 november a.s. vanaf 11.30 uur tot ongeveer 14.00 uur. Op deze dag spelen namelijk al onze Veteranenteams thuis, een mooi moment om hen in actie te zien!

Vrijwilligers zijn alle leden en niet-leden die zich verdienstelijk maken voor de club: coaches, teammanagers, spelleiders, trainers, commissieleden, jeugdraad, barhoofden en andere mensen met wie we samen onze club draaiende houden.

I.v.m. de voorbereidingen zien we je aanmelding graag tegemoet vóór 12 november a.s. via [email protected].

Graag tot zondag 20 november a.s.!

Namens de vrijwilligerscommissie,
Alice Kiers en Ingrid Middag

Mocht je op een of andere manier niet op de maillijst terecht zijn gekomen terwijl je je wel inzet voor de club en je hoort dit via een andere route, geef je gewoon op! Ook als je nog niets doet, maar je wel wat wilt doen, kom dan ook en meld je aan. Er is altijd meer dan genoeg te doen!