Korting op je zorgpremie via LHC

Eerder vertelden we je al dat het scoren met de Salland Clubactie is begonnen. Jij profiteert daarmee van een aantrekkelijke korting op je zorgpremie bij Salland Zorgverzekeringen, en als club scoren we een mooi bedrag voor in de clubkas. Dat kunnen we goed gebruiken. Goede actie dus. Het biedt onze leden een mooi voordeel bij een lokale zorgverzekeraar die staat voor goede zorg in onze regio. Al met al voldoende reden voor onze club om mee te doen.

Profiteer van goede zorg en alle voordelen
100% vergoeding voor zorg uit de basisverzekering bij regionale ziekenhuizen:
Deventer Ziekenhuis, Isala, Gelre Ziekenhuizen, Ziekenhuisgroep Twente en nog veel meer ziekenhuizen; zie de zorgzoeker van Salland.
Zorgpremie vanaf € 105,04 per maand;
inclusief 7% korting – ook voor alle gezinsleden die op hetzelfde adres wonen. Kinderen tot 18 jaar maken gratis gebruik van de meest uitgebreide aanvullende en tandartsverzekering van de ouders.
Twee nieuwe producten, speciaal voor sporters:
'Fysio meenemen naar 2018'en 'Extra dekking voor mondzorg bij een ongeval; gratis’. Bekijk alle informatie en voorwaarden op www.salland.nl/nieuwin2017