De LHC heeft er weer een erelid bij!

Zondagmiddag vond de LHC-nieuwjaarsreceptie plaats in het clubhuis, voorafgegaan door een korte ALV. Tijdens deze ALV stelde het bestuur voor om Eppo van Bolhuis te benoemen tot erelid. De aanwezigen stemden hier middels een staande ovatie mee in. Een mooie waardering voor Eppo, die zich al sinds de jaren 80 inzet voor onze club. O.a. als bestuurslid (6 jaar), voorzitter van de scheidsrechterscommissie en van het A-team. Eppo is ook nauw betrokken geweest bij de bouw van het huidige clubhuis en bij de aanleg van KG2, terwijl hij ondertussen ook nog de Bondsscheidsrechters in opleiding begeleidde. Daarnaast wist hij ook nog tijd vrij te maken voor de teamfoto’s. Ook zijn vrouw Loes (51 jaar LHC-lid!) heeft veel vrije tijd gestoken in de club: zij heeft maar liefst 23 jaar lang deel uitgemaakt van de TC. Na een toespraak door voorzitter Tom van der Laan kreeg Eppo een LHC-speld uitgereikt. Binnenkort volgt er een Walk of Fame bij de LHC waar alle ereleden en leden van Verdiensten vereeuwigd zullen worden.

Daarna werden Monique Heitmeijer en Gerjan Vorkink benoemd tot leden van Verdiensten. Beiden zijn, na meer dan 10 jaar actief te zijn geweest, gestopt met hun vrijwilligersactiviteiten voor de LHC. Monique heeft o.a. de administratie verzorgd en Gerjan de website. Maar beiden ondersteunden (en nog steeds) ook vaak andere activiteiten binnen de club. Eppo, Monique en Gerjan nogmaals heel hartelijk dank voor al jullie inzet!

Na deze huldigingen werd Boudewijn van Vilsteren door het bestuur voorgedragen als bestuurslid Sponsoring. Nadat Boudewijn zichzelf had geïntroduceerd stemde de vergadering in met deze benoeming. Boudewijn woont met zijn gezin sinds 1 januari van dit jaar in Lochem en wilde heel graag iets voor de nieuwe sportvereniging van zijn kinderen betekenen. Boudewijn, van harte welkom in het bestuur!

Bijlage