Lochems Zwemfestijn en Eendenrace

Op 25 februari zal Ronde Tafel Lochem het Lochems Zwemfestijn en Eendenrace organiseren ten bate van Stichting Leergeld Lochem. In samenwerking met zwembad de Beemd organiseert Tafelronde 105 een middag vol plezier, dans, disco, spel en ander vermaak voor het hele gezin in het lokale zwembad. Hoogtepunt van deze middag is de Eendenrace. Om 17.00 uur zullen er 1000 eenden te water gelaten worden.
De loten zullen worden verkocht door de leden van de Ronde Tafel in Lochem, ook kan er bericht gestuurd worden naar de facebookpagina: facebook Eendenrace Lochem of 0645849361. Ieder lot geeft gratis toegang tot het zwembad en geeft daarnaast kans op prijzen. We hopen dat vele kinderen en hun ouders aanwezig zullen zijn om te zwemmen, plezier te hebben en hun eendje aan te moedigen.

Kijk voor meer info op:

Graag tot 25 februari!