Beste (ouders van) spelers, speelsters, coaches, managers van alle teams die zaalhockey hebben gespeeld,

Nog even een reminder m.b.t. de bijeenkomst evaluatie zaalhockey op 23 februari a.s.,

• wanneer: donderdag 23 februari a.s. van 20.00-21.30 uur in het clubhuis LHC;
  • doel: terugblikken op afgelopen zaalseizoen: wat ging er goed, wat kan er beter (trainingen, wedstrijden, organisatie etc.)? Wij zijn benieuwd naar jullie meningen en ervaringen;
  • nieuwe ontwikkelingen voor volgend seizoen;
  • bezetting van diverse functies/vacatures; in de zaalhockeycie., zaalwachten, tijdwaarnemers, fluitisten.

Naast een evaluatie willen wij ook graag horen wie er volgend seizoen een (kleine of grotere) taak binnen het zaalhockeyen op zich kan nemen.
Zonder extra mensen is het zaalhockeyen volgend seizoen absoluut niet gegarandeerd.

Al gereageerd? Dan hoeft u dit natuurlijk niet opnieuw te doen.
Anders graag een reactie naar [email protected]

Kunt u niet komen, maar zou u wel iets willen doen voor uw kind in de zaalhockeycie., laat dit ons dan svp weten. U hoeft daar zelf geen (zaal)hockeyervaring voor te hebben.

Vriendelijke groeten,
namens de zaalhockeycommissie