Oefendrieluik MD1/MD4/JD2

Vandaag is er een oefendrieluik tussen MD1,MD4 en JD2 gespeeld. Waar de teams van MD1 en MD4 al sinds de zomer in de huidige samenstelling spelen, is JD2 een nieuw samengesteld team dat voor het eerst op een heel veld speelde.

Het was een leuke ochtend met alleen maar spannende wedstrijden. Iedereen heeft gewonnen: MD1 omdat ze beide wedstrijden ook echt gewonnen hebben, MD4 omdat ze zich goed ontwikkeld hebben en MD1 meer tegenstand konden bieden dan eerder dit jaar en JD2 omdat ze bij hun eerste ervaring op een heel veld zelfs een wedstrijdje gewonnen hebben.

Met nog een paar veldtrainingen de komende weken, zullen deze teams klaar zijn voor de lentecompetitie! Bedankt,coaches, teammanagers, scheidsrechters en andere betrokkenen!

Bijlage