van 't bestuur

Après-ski party/Seniorenfeest afgelast … maar op naar het Familie Paastoernooi 17 april a.s.

Seniorenfeest afgelast
Het seniorenfeest van aanstaande zaterdag 11 maart gaat niet door. Na aanvankelijk vele positieve reacties bleef grootse kaartverkoop toch uit. Langs de lijn begrepen we dat het mede niet het beste weekend was om iets te organiseren omdat er meerdere evenementen zijn a.s. zaterdag waar onze leden ook naar toe willen.

Wie al een kaartje bij Tante Pos heeft gekocht kan het daar retourneren en krijgt zijn geld terug. Gezien de drukke aankomende periode hebben we besloten het feest nu even niet te verplaatsen maar geheel te laten vervallen. Wel zullen we de DJ vragen om nu naar het Familie Paastoernooi te komen op maandag 17 april Tweede Paasdag.

Familie Paastoernooi 17 april
Altijd al je eigen team samen willen stellen? In het veld staan met jouw ouders, broers en zussen die nog nooit gehockeyd hebben? Neefjes, nichtjes, klasgenoten van de middelbare school? Hockeyers van andere clubs? Dit is je kans! Maak jouw voetbalpapa of fitness mama snel enthousiast! Het toernooi is voor iedereen! Er hoeft per zelfgemaakt team maar één persoon lid te zijn van onze GASTVRIJE LHC!

Er zijn twee competities; één voor alle teams met de leeftijd tussen circa 15 en 22 jaar en één voor alle teams die bestaan uit ouders en kinderen! Let op bij het samenstellen van je team want alle teams zijn gemengd en alleen meisjes & dames mogen scoren ! Zo blijft het leuk en veilig voor iedereen van 4 tot 75 jaar oud!

Ook zijn er andere leuke activiteiten voor de jongere leeftijden en krijgt elk team met vijf of meer ouders van hockeyende kinderen bonuspunten omdat we het leuk vinden wanneer die ook eens met jou samen in het veld staan! Schrijf je snel in door middel van bijgevoegd inschrijfformulier!