Van de voorzitter

Beste leden,

Omdat wij de kwaliteit van de trainingen van de hockeyjeugd aankomend seizoen naar een hoger niveau willen tillen, hebben wij een vacature voor een allround trainer laten plaatsen.
Dit betreft een trainersfunctie NAAST die van Annemiek. Het is dus niet de functie van Annemiek zelf. Juist omdat wij zeer tevreden zijn over de trainingen die door haar gegeven worden heeft dit er bij ons toe geleid dat wij dit juist uit willen breiden.

Geen zorgen dus voor de leden die aan de hand van deze vacature misschien dachten dat dat zou betekenen dat Annemiek ons zou gaan verlaten. Dat is namelijk geenszins het geval.

We hebben juist in samenspraak en deels op advies van Annemiek deze vacature laten plaatsen en hopen hier spoedig nog meer positieve reacties op te ontvangen naast de aanmeldingen die we tot nu toe al binnen hebben gekregen.

Sportieve groet,
Tom van der Laan