Hockey_kabouterhockey

Kabouterhockey

Kabouterhockey is volop in ontwikkeling en wordt op steeds meer hockeyclubs gespeeld. Kinderen in de kleuterleeftijd (groep 1 &2) maken spelenderwijs kennis met de hockeysport. Bij kabouterhockey staan spel en bewegen centraal, aangepast op het ontwikkelniveau van deze leeftijdsgroep. Op de Lochemse Hockey Club maken we ook gebruik van het KNHB Funkey lesmateriaal en wordt de training verzorgd door enthousiaste leden onder begeleiding van een hoofdtrainer. Veiligheid boven alles dus wordt bij kabouterhockey ook gespeeld met een hockeybitje in. De kinderen leren de eerste beginselen van het hockey en er worden nog geen wedstrijden gespeeld.

De trainingen zijn op de zaterdagochtend van 08:30 tot 09:30 uur. Na afloop gaat de hele groep nog even limonade drinken bij het clubhuis. Hockeysticks kun je van de club lenen en het enige dat je nodig hebt zijn sportschoenen, een bitje (kun je verkrijgen op de club) en een goed humeur!

Lijkt het je wel wat? Kom gerust een paar keer gratis en vrijblijvend meedoen. Geef je op via [email protected] onder vermelding van je naam, leeftijd, groep, school, telefoonnummer en e-mailadres.