LHC-toernooien voor D-, C- en B-jeugd

Ook in 2017 organiseert LHC natuurlijk weer haar jaarlijkse toernooien voor de D- , C- en B-jeugd.

Het D-toernooi vindt plaats op 25 juni, het C-toernooi op 1 juli en het B-toernooi op 2 juli 2017.

De ontvangst is vanaf 09:00 uur en de wedstrijden starten om 10:00 uur. De toernooien eindigen rond de klok van 17:00 uur en alleen voor het B-toernooi is er aansluitend een BBQ. Wij zorgen voor de lunch, fruit, drinken, gratis koffie en thee voor de begeleiders, DJ, mooi weer en leuke, gezellige wedstrijden. We plannen zoveel mogelijk wedstrijden op kunstgras, maar bij veel aanmeldingen zal er ook op natuurgras worden gespeeld. Er kunnen maximaal 24 teams per toernooi deelnemen.

De kosten per team bedragen € 175 (voor 11 spelers + 2 begeleiders). Voor iedere extra speler, begeleider of scheidsrechter rekenen wij € 10,- p.p.

Voor het B-toernooi liggen de kosten (in verband met de BBQ) wat hoger, nl. € 245,- per team (voor 11 spelers + 2 begeleiders) en voor iedere extra persoon rekenen wij € 15,- extra.

Het inschrijfgeld bij aanmelding graag overmaken op rekeningnummer NL50ABNA0627204279 t.n.v. Lochemse Hockeyclub onder vermelding van de naam van het team en de contactpersoon.

Klik op https://goo.gl/forms/rzsyxvahYiVsevcT2 en schrijf jouw team(s) zo snel mogelijk in.
Of neem direct contact op met onze contactpersonen: