Opsporing verzocht

28-6

In de ALV van januari jl. is Eppo van Bolhuis tot erelid benoemd. In deze ALV hebben we ook gezegd dat we een walk of fame willen maken waar alle Ereleden en Leden van Verdiensten van de LHC vereeuwigd zullen worden. De eerste tegel, die van Eppo, heeft u misschien al gezien.

We denken er over, om in het najaar ook weer met een ALV, de walk of fame ‘formeel te openen’. Het hoeft niet, maar het zou mooi zijn, als bij dit moment de ereleden en/of hun familie of vrienden aanwezig zijn.

Het opsporen van alle ereleden is best een klus. Ik doe een beroep op u, omdat ik op zoek ben naar familie of vrienden van de overleden ereleden. Zodat ik aan hen een soort van toestemming kan vragen.

Helpt u mij s.v.p.? Het gaat om de volgende overleden ereleden: Derk de Jonge, Gait Hofstee, Tiny Scheen-Lichtendahl (contactpersoon al bekend), Hans Jorritsma en Jack Broekhuizen.

Dank voor u reactie. U kunt mij mailen op [email protected]

Ellen Belterman