Aanmelden zaalhockey voor 14 september a.s.

Beste spelers, coaches en managers,

Het veldhockey seizoen is weer gestart. Ik vraag vast jullie aandacht voor de zaalhockey en vertel graag nog een keer waarom deelnemen aan de zaalhockey zo ongelooflijk LEUK en GAAF is.

• Zaalhockey biedt continuïteit voor de hockeysport tijdens de winterperiode.
  • Is goed voor de technische ontwikkeling van spelers; snel handelen/kleine ruimte/in beweging aannemen.
  • Zaalhockey is goed voor de beslissnelheid van spelers; wedstrijd "lezen”/wisselen speelsysteem.
  • Is goed voor het voetenwerk; laag zitten en korte sprintjes.
  • En is goed voor de mentale weerbaarheid; verantwoordelijk, omschakelen en close games.

Kortom, zaalhockey is goed voor de ontwikkeling van het veldhockey. Voor de zomervakantie hebben veel leden zich al aangemeld voor de zaalhockey. Deze mail is puur ter herinnering aan degene die zich nog niet hebben aangemeld.
Als je je nog een keer aanmeldt omdat je er niet zeker van bent, dan geeft dat niet, want ik check alle namen en teams.
Dus meld je aan bij je coach/manager, graag voor 14 september a.s.

En heb je een vraag, bel me gerust.

Met vriendelijke groet,

Eric van den Bergh, coördinator zaalhockey
T 06 4080 8114