Koop loten van LHC voor het inspeelveld!

Beste Leden,

Zoals u wellicht weet doet onze vereniging dit jaar mee aan de Grote Clubactie. Wij willen graag een zo hoog mogelijke opbrengst voor de vereniging halen. Ons doel is om met de opbrengst van de Grote Clubactie een inspeelveld aan te schaffen.

Alleen de jongen en meisjes van de D en E teams mogen de loten verkopen. Om toch een zo hoog mogelijke opbrengst te realiseren wijzen we u erop dat de loten ook online gekocht kunnen worden (zie bijgevoegde link). Indien u uw vrienden, familie en kennissen hierop attendeert en ook stimuleert om een lot te kopen wordt de opbrengst gemaximaliseerd. Zo wordt de opbrengst uit de Grote Clubactie hoger en komt het inspeelveld voor alle leden snel binnen bereik.
Dus als de de D en E teams jullie niet hebben gevonden dan is hier de mogelijkheid/oproep om ook online de loten te kopen!

Helpt u ons het doel van dit jaar te bereiken? Koop loten van LHC! Van de opbrengst gaat maar liefst 80% naar onze vereniging. Daarnaast maakt u kans op prachtige prijzen.

Koop uw loten op onze pagina: http://clubactie.nl/LHC2

Groeten,