BELANGRIJKE INFO ZAALHOCKEY:

Beste leden,

Het einde van het eerste deel van het veldseizoen nadert. Het is tijd om ons op te maken voor het zaalseizoen. We gaan met een recordaantal teams de zaal in dit jaar!

Het zaalseizoen gaat meteen van start na de afsluiting van het veldseizoen. We zorgen daarom dat alle zaalteams al een paar keer met elkaar getraind hebben, voordat ze hun eerste wedstrijd in de zaal spelen. Dat betekent dat we twee weken lang een veld-zaalrooster hebben, waarin alle E8-tallen en elftallen zowel één keer in de zaal trainen als één keer op het veld trainen.

Hieronder staan alle data per lijn, zodat jullie daarvan op de hoogte zijn!

F- en E6-jeugd (dinsdag)
De jongste jeugd die op dinsdag traint, traint door tot dinsdag 28 november. Op dinsdag 28 november is er een speciale pietentraining! Op vrijdag 24 november is er voor de E6-tallen de laatste Technical Friday van 2017. De F- en E6-jeugd speelt hun laatste wedstrijd op zaterdag 2 december. In december, januari en februari worden er zaalhockeyclinics georganiseerd voor de jongste jeugd. Hierover horen jullie later nog meer!

E6-jeugd (woensdag)
De jongste jeugd die op woensdag traint, traint door tot woensdag 22 november. Op vrijdag 24 november is de laatste Technical Friday van 2017! Zij spelen hun laatste wedstrijd op zaterdag 2 december. In december, januari en februari worden er zaalhockeyclinics georganiseerd voor de jongste jeugd. Hierover horen jullie later nog meer!

E8-jeugd
De E8-jeugd traint door tot 12 november. Daarna gaat van 13 november tot 26 november een veld-zaalrooster in, waardoor zij één keer in de zaal trainen en één keer op het veld trainen. Vanaf 27 november start het zaalrooster, waarin ze alleen nog maar in de zaal trainen. Zij spelen hun laatste wedstrijd op zaterdag 2 december. Er is rekening mee gehouden dat deze teams niet op zaterdag 2 december al een zaalwedstrijd spelen.

D-jeugd
De D-jeugd traint door tot 12 november. Daarna gaat van 13 november tot 26 november een veld-zaalrooster in, waardoor zij één keer in de zaal trainen en één keer op het veld trainen. Vanaf 27 november start het zaalrooster, waarin ze alleen nog maar in de zaal trainen. Zij spelen hun laatste wedstrijd op zaterdag 2 december. Er is rekening mee gehouden dat deze teams niet op zaterdag 2 december al een zaalwedstrijd spelen.

C-, B- en A-jeugd
De C-, B- en A-jeugd traint door tot 12 november. Daarna gaat van 13 november tot 26 november een veld-zaalrooster in, waardoor zij één keer in de zaal trainen en één keer op het veld trainen. Vanaf 27 november start het zaalrooster, waarin ze alleen nog maar in de zaal trainen. Zij spelen hun laatste wedstrijd op zaterdag 25 november. Eventuele inhaalwedstrijden worden gespeeld op zaterdag 2 december. Geplande zaalhockeywedstrijden zullen voorrang krijgen op in te halen wedstrijd op 2 december.

JongD1, D1, H1
JongD1, D1, H1 trainen door tot 12 november. Daarna gaat van 13 november tot 26 november een veld-zaalrooster in, waardoor zij één keer in de zaal trainen en één keer op het veld trainen. Vanaf 27 november start het zaalrooster, waarin ze alleen nog maar in de zaal trainen. Zij spelen hun laatste wedstrijd op zondag 26 november.

Van 23 december tot 7 januari is het kerstvakantie en zal er niet in de zaal worden getraind.

We trainen tot 11 februari in de zaal. Vanaf 12 februari gaan we weer volgens het originele veldrooster het veld op, zodat we begin maart weer de eerste veldwedstrijden kunnen spelen.
De zaaltrainingen staan zeer binnenkort in de LISA-agenda.

Heel veel succes met het zaalseizoen!

Hartelijke groet,
Eric van den Bergh