Gezellig ABN-AMRO eight-a-side toernooi op de club!

Op zaterdag 21 oktober was er voor de jeugdelftalspelers de mogelijkheid om op een ongedwongen manier tegen elkaar te spelen en zo de herfstvakantie niet helemaal zonder hockeyen door te hoeven komen. De teams met daarin zowel jongens als meisjes speelden telkens op een helft tegen elkaar, totaal 8 teams, c/d en b/a leeftijd.

Het geheel werd afgewisseld met een strafballenserie en een spannende shoot out competitie, waarbij keepster Cadine Koopman en keeper Daan van Koppen flink aan het werk werden gezet (nogmaals dank voor jullie inzet). Voor de winnaars waren er leuke cadeaus, waaronder een heerlijke taart.

Alle vrijwilligers die deze sportieve middag mogelijk hebben gemaakt: ontzettend bedankt!

Technische commissie

Bijlage