Zeer succesvol Paastoernooi 2018!

Op tweede Paasdag was het traditionele Paastoernooi. Maar liefst 10 familieteams en 8 jeugdteams hadden zich ingeschreven!

Dank Caroline en Hanny en de vele vrijwilliger voor jullie TOP organisatie en helpende handjes!

De finale wedstrijd in de familie poule was tussen team Van Leeuwen & Familie en team ’t Haasje. Team Van Leeuwen & Familie won deze finalewedstrijd glansrijk. Bij hen in het doel stond 1 van de 2 oudste deelnemers, mevrouw Patty Vermeer. Zij was lid van de LHC tussen 1985 en 2000 en speelde in de Veterinnen. Tweede ‘oudste’ deelnemer was mevrouw Gjilke ten Cate. Wat gaaf dames, dat jullie erbij waren.

In de Jeugd poule was de super spannende finale wedstrijd tussen team Beetje Jammer Dit en team de Paaskoningen. Beetje Jammer Dit is kampioen geworden. Beide teams kregen een wisselbeker en mooie prijzen.

Tijdens de bbq konden de junioren zich inschrijven voor een mooie prijs, nl. het winnen van een Sportways overnachtingskamp in Antwerpen of Amsterdam. Uit de aanmeldingen zijn 2 winnaars getrokken: Roemer Holshuijsen JD1 en Luka Brands MC3. Van harte gefeliciteerd Roemer en Luka!