De Lochemse Hockeyclub is op zoek naar een Hoofdtrainer!

De LHC zoekt een trainer (m/v) die komend seizoen wil trainen op onze prachtige locatie midden in het bos. We hebben twee kunstgrasvelden tot onze beschikking.
We zijn op zoek naar een geschikte kandidaat die zowel de top, de breedte, de jongste jeugd en de veteranen kan begeleiden. Een alleskunner met hockeyinzicht en eigen ervaring op hockeygebied. Een enthousiasteling die zijn/haar kennis wil overbrengen op de spelers.

Wij zoeken een kandidaat die al ervaring heeft opgedaan als (hoofd)trainer. We verwachten dat de trainer de spelers individueel en als team technisch/tactisch op een hoger niveau weet te brengen. Verder moet de trainer een team kunnen bouwen en de drive van de groep en onze club delen om prestaties neer te zetten.

Specificaties over de arbeidsvoorwaarden voor deze functie, zoals trainingsdagen en -tijden, salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden, zullen in een eventueel gesprek aan de orde komen.
Heb jij de potentie en de ambitie om bij onze club te werken en wil je ook volgend seizoen aan de slag? Mail dan je cv met een motivatie naar [email protected].

Koninklijke Nederlandse Hockey Bond - KNHB