Vanaf dit weekend al cashless betalen

Heb je het al gehoord? LHC gaat cashless. We streven ernaar om na de meivakantie 2018 niet meer met contant geld af te rekenen aan de bar en dan is de LHC volledig cashless.

Een aantal voordelen is: je hoeft geen geld meer mee te nemen naar de club, je hebt overzicht en controle over je bar-uitgaven en/of die van je kind en het is heel efficiënt voor de vrijwilligers die achter de bar staan.

Vanaf aanstaand weekend willen we proefdraaien met CASHLESS en kan afrekenen aan de bar, behalve contact, op de volgende op drie manieren:

·       met pinpas;

·       met KNIP app, die je downloadt op je mobiele telefoon;

·       met LHC-Clubcard (met voldoende saldo).

De LHC-clubcard ligt voor iedereen en vooral voor de jongste jeugd klaar in de kantine. Deze kaart kost € 2,50.

Het ‘opladen’ van de Clubcard kan:

·       In de kantine met je eigen bank/pinpas (minimaal € 5)

·       Via de Knip app

·       Via internet: mijnkniponline.nl

Ook bitjes kunnen met de Clubcard, en dus alleen nog cashless, bij de bar worden gekocht.