Samen is meestal leuker dan alleen!

En handiger en efficiƫnter, en twee weten meer dan een! Daarom deze oproep aan iedereen die het leuk vindt om teksten te schrijven voor onze social media.

Want, wist jij al dat Piet de Kant tijdens de laatste ALV vergadering is benoemd tot erelid. Of Michel van den Bos tot lid van verdienste.

Dat we net voor de herfstvakantie een heel leuk en goed georganiseerd six-a-side toernooi hadden, waarbij Luka Brands wederom de shoot out heeft gewonnen! En dat je nog steeds kunt aanmelden voor de Halloween party van zaterdagavond 3 november? Dat de LHC ook meedoet aan de supercoole actie van supermarkt Plus, waarbij de leden voor fan-artikelen met eigen foto kunnen sparen en hiermee ook nog de clubkas spekken.

En er zijn nog veel meer dingen om over te schrijven. Dus, ben jij veel op de club, vind je het leuk om te schrijven, heb je misschien ook ervaring? Pak jij dan die pen en schrijf jij met mij mee?

Ervaring is handig maar niet per se nodig! Stuur je mail naar [email protected]