NU 15% KORTING voor IEDER KIND dat zich opgeeft voor het Sportways hockeykamp in Lochem!!!

Nieuws afbeelding 1-8 Save the date: SportWays bij ons op de club

Sta jij al te springen om weer te beginnen met hockeyen? Kan jij écht niet meer wachten op de voorbereidingen? Dan hebben wij de oplossing! Van maandag 26 t/m woensdag 28 augustus hebben we de vetste hockeykamp. Word nog beter in hockey en stoom jezelf helemaal klaar voor het nieuwe hockeyseizoen. Met heel veel hockey en heel veel fun

Schrijf je nu direct in en gebruik één van de volgende kortingscodes!

LochemKids2019 is voor Kids | 5 t/m 7 jaar | 2 / 3 dagen
LochemYoungstars2019 is voor YoungStars | 7 t/m 9 jaar | 2 / 3 dagen
LochemJuniors2019 is voor Juniors | 10 t/m 13 jaar | 3 dagen

In de zomervakantie organiseren wij – in samenwerking met SportWays – hockeykampen bij ons op de club voor verschillende leeftijden. We bieden je een vernieuwd hockeyprogramma waarbij je de meest uitdagende en tegelijkertijd leukste trainingen krijgt. Uiteraard ga je een heleboel leren! Alle kampen zijn zorgvuldig afgestemd op jouw leeftijd en wensen (lees hier meer). Je gaat gegarandeerd als een betere hockeyer naar huis. Tot snel bij één van onze kampen op Lochem!

SportWays hockeykampen in 2019 op Lochem
Bijlage