GEZOCHT: nieuwe enthousiaste jeugdtrainers!

De voorbereidingen voor het seizoen 2019 – 2020 zijn in volle gang. We zijn voor het komende seizoen nog op zoek naar een aantal nieuwe, enthousiaste jeugdtrainers!

Heb jij komend seizoen tijd én vind je het vooral leuk om enkele jeugdteams van LHC training te geven? Neem dan contact op met Annemiek van Drunen. Wij zijn op zoek naar ervaren trainers, maar ook naar startende trainers zonder ervaring die het leuk vinden om een groep kinderen te leren hockeyen. Wil jij of ken je iemand die training wil komen geven bij de gezelligste club van de Achterhoek? Neem dan contact op met Annemiek van Drunen via [email protected]of 06-47779757.

Waar zijn we naar op zoek?

Ervaren trainers voor de juniorenteams
- ervaring met training geven aan D-, C-, B- en/of A-jeugd
- bij voorkeur trainersdiploma, niet vereist
- minimaal 16 jaar
- enthousiasme om kinderen te leren hockeyen en plezier te laten ervaren in hockey

Startende trainers zonder trainerservaring voor de jongste jeugd
- jarenlange hockeyervaring in de jeugd
- minimaal 12 jaar

Ben je hierin geïnteresseerd of ben je wel nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Meld je dan aan voor de informatiedag! We informeren je dan graag over de mogelijkheden binnen de club, de tijdstippen, de begeleiding en de vergoedingen.

Wanneer is deze informatiedag?
Op zaterdag 8 juni van 10.00 tot 12.00 uur geven we een theoretische én praktische uitleg over het training geven bij de LHC. We beginnen eerst met een theoretische introductie om vervolgens met elkaar nog even het veld op te gaan. Dus trek je hockeykleren aan en neem je stick mee!

Mocht je er nou niet bij kunnen zijn op zaterdag 8 juni, maar ben je wel geïnteresseerd? Laat het Annemiek ook even weten!

Hopelijk tot 8 juni a.s.!

Met vriendelijke groet,
De Technische Commissie