Top weekend bij de LHC!!

Zes hockey teams kampioen bij de Lochemse Hockey Club, dat moet gevierd worden!

Meisjes D1, Jongens C1, Meisjes B3, Meisjes B1, Meisjes A1 en Veterinnen A zijn allemaal kampioenen van seizoen 2018/2019. En als gebruikelijk vieren wij dat met het Championsdinner!

0p zaterdag 15 juni aan het einde van de middag, waren alle teams uitgenodigd om aanwezig te zijn bij de bbq die de kampioenen werd aangeboden. Ook mooie woorden voor Annemiek, die flink in het zonnetje werd gezet omdat ze stopt na vier jaar vaste trainster te zijn geweest. Een bedankje aan Hetty en Anneke, vanwege hun inzet als TC-secretaris en wedstrijdsecretaris. En de uitreiking van de Hola-beker aan het team met de minste tegendoelpunten. Dat was Jongens C1, mede dankzij de prestatie van keeper Merlijn.

Het was een fantastische middag, in een overvol hockeyweekend! Dat weekend begon op vrijdagmiddag met de teamdag voor de Jongste jeugd. Hoofdklassers van Sportways Hockey Camps waren aanwezig en gaven een geweldige clinic. Aansluitend op zaterdagochtend was de KNHB mini slotdag, een landelijk toernooi met wedstrijdjes en oefeningen voor de E6- en E8-tallen en de F’jes. En op zondag het ABN AMRO Stick-by-stick C-toernooi. Ook hier was, naast de wedstrijden een geweldige clinic welke werd gegeven door twee internationals Teun Rohof en Jacky Schoenaker en hoofdklassespelers Martijn van de Laar en Bas van den Boomen van Bovelander Hockey Camps. Kampioen op het gras was Meisjes C5/3 van HC Twente. Kampioen op het kunstgras onze eigen Meisjes C1.

Dank aan alle vrijwilligers. Jullie enthousiasme en hulp is geweldig en wordt enorm gewaardeerd!

Wij maken ons nu op voor de jaarlijks terugkerende Sterrendag. Komt allen kijken, volgende week zaterdag 22 juni, naar de oud Dames 1 en Heren 1 teams die speciaal voor dit toernooi naar Lochem komen!