Over de zaalhockey in het nieuwe seizoen

Beste leden,

Ook komend seizoen is er net als vorig jaar in de winterperiode een zaalhockeycompetitie. Even een aantal belangrijke zaken op een rijtje:

Tijdig afmelden:

Deelname aan de zaalhockey is op vrijwillige basis. We gaan ervan uit dat iedereen mee wil doen. Als je niet deel wilt nemen dien je dit voor  15 september 2019 door te geven via  [email protected]

Als je de afmelding niet voor 15 september doorgeeft gaan we ervan uit dat je meedoet. Net als vorig jaar spelen alle teams (vanaf 8-tallen t/m senioren)  in de KNHB competitie.

Kosten:

Aan de zaalhockey zijn kosten verbonden. Je betaalt een aanvullende contributie. Daarnaast verwachten we van je dat je beschikt over zaalschoenen en over een zaalhockeystick.

Hulp:

Net als bij de veldhockey vragen we jullie ondersteuning ten aanzien van rijden, fluiten, zaalwacht etc.

We hopen op een succesvolle zaalcompetitie! .

Namens de TC

Isabel Hoetink