Lezing Björn Kuipers bij de LHC - Maandag 2 maart

Wanneer?

Maandag 2 maart 2020 19.30 uur

Dit wil je niet missen!
Topscheidsrechter en topondernemer: Björn Kuipers is beide. Hij weet topsport uit eigen ervaring met business te verbinden. Samen met zijn vrouw runt hij een Jumbo-supermarkt in zijn woonplaats Oldenzaal. Daarnaast manifesteert hij zich jarenlang als topscheidsrechter. Als geen ander weet Björn Kuipers in zijn lezingen te vertellen hoe het is om onder grote druk de zaken in goede banen te leiden.

Wij zijn bijzonder verheugd dat Björn Kuipers deze avond bij de Lochemse Hockey Club de sponsoren en leden van de Club van 100 komt inspireren!

19.30 uur Ontvangst

20.00 uur Presentatie door Björn Kuipers

22.00 uur Einde

Aanmelden (vol is vol!)
Word nu voor € 100,-lid van de Club van 100 en je krijgt met twee personen toegang tot de inspirerende lezing op 2 maart! Extra kaarten (max. 2) kun je dan bijbestellen t.w.v. 75 euro per stuk.

De Club van 100 bestaat uit mensen die onze club een warm hart toedragen.

Steun dus ook onze prachtige vereniging en doneer structureel als familie, team, straat of individu! Met uw bijdrage realiseren we jaarlijks mooie dingen voor de club.

Ook zakelijk zijn er diverse mogelijkheden om lid te worden.

Meer informatie kun je krijgen via [email protected]

Het bestuur en de sponsorcommissie van de Lochemse Hockey Club kijken er naar uit om je deze avond als nieuw lid van de Club van 100 te ontvangen!

Tom van der Laan - voorzitter bestuur

Boudewijn van Vilsteren – bestuurslid sponsorcommissie