Save the date - Sterrendag 2022: zaterdag 18 juni

Nieuws afbeelding 15-4 Gelukkig lopen we nu nog niet tegen het einde van het hockeyseizoen. Maar áls het dan zover is, hebben we toch weer wat om naar uit te kijken: de LHC Sterrendag!

De Sterrendagcommissie nodigt leden én oud-leden van harte uit voor de editie 2022: Green light!

Na 2 jaar van afwezigheid is het dit jaar gelukkig mogelijk om de alom geliefde en populaire STERRENDAG te organiseren. We hopen op massale belangstelling en zullen proberen zoveel mogelijk teams van de senioren en A-leden te benaderen om er samen een geweldige dag van te maken.

Het begint natuurlijk met jullie aller medewerking, dus wanneer jij (als captain) wordt aangeschreven stuur het dan AJB zoveel mogelijk door in de team-app of in je vriendenclub.

VRIJDAG 17 JUNI 2022

20.00 uur De optimale gelegenheid om de spieren en het spel te trainen / voor te bespreken en na die tijd gezellig te borrelen en bij te kleppen in het clubhuis. Iedereen is van harte welkom!

Evert en Martin zijn present om de glazen te vullen: Wel pas na de training natuurlijk 😉

Heren I traint natuurlijk ook dus gezelligheid is gewaarborgd

ZATERDAG 18 JUNI 2022

11.30 uur Aankomst / inloop / ontvangst met koffie of thee & cake / inschrijven

(de captains zorgen voor betaling van het teamgeld VOORDAT de wedstrijden aanvangen)

12.30 uur Teamfoto's

13.00 uur Wedstrijden

17.30 uur Einde wedstrijden en borreltijd met zoute knabbels, kaas, worst en bitterballen (van 't Huis)

19.00 uur Barbecuebuffet - het bier & de babbel

23.15 uur Laatste ronde

De kosten voor deze dag bedragen dit jaar € 20,00 per persoon en worden door de teamcaptain bij ontvangst / inschrijving VOOR HET GEHELE TEAM voldaan.

Dit is inclusief koffie / thee met cake bij ontvangst, hockey, een rondje "team-bitterballen" en uitgebreide barbecue. Consumpties zijn slechts via munten te verkrijgen.

De munten kosten dit jaar per 10 stuks € 20,00. Via de bar pin je het bedrag dat je aan munten wilt inkopen en daarmee ga je naar het verkooppunt om ze af te halen.

Bij aankoop van 50 munten € 5,00 korting!

Ter info: Het is niet mogelijk om munten per stuk te kopen.

GRAAG REACTIE MBT ●Teamnaam + namen spelers (bij voorkeur met e-mail)

VOOR 13-06-2022 ●Eventuele diëten / bijzonderheden (keeperspak / overige wensen)

Wij hopen op weer een ZONNIGE en GEZELLIGE TOPDAG en zien jullie graag zaterdag in Lochem.

Met sportieve groet - Martin Hovius Evert Bos Monique Heitmeijer