Jongste Jeugd Clinic op 2 oktober

Nieuws afbeelding 16-9 Zondag 2 oktober organiseert Jong Dames 1 een hockeyclinic voor de Jongste Jeugd (F, E6 en E8) en voor vriendinnen, buurjongens, zusjes, neefjes of een andere introducé! Neem gezellig iemand mee, want hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Van 11.00 tot 12.30 uur leren zij jullie leuke trucjes, doen jullie gekke spellen en mogen jullie ze uitdagen voor een wedstrijdje. Om 12.30 uur staat er een broodje, een drankje en een ijsje voor jullie klaar. Voor € 5,00 p.p. kan je meedoen!

Geef jezelf op bij je coach zodat per team kan worden doorgegeven hoeveel kinderen en introducees er meedoen! Mailen kan naar evenementen@lochemsehockeyclub .nl.

Om 14.00 uur speelt Jong Dames 1 zelf thuis en ze vinden het heel leuk als jullie hun dan komen aanmoedigen boven op het balkon.

Die middag organiseert de club ook een Thé Dansant, dus voor de ouders is er genoeg gezelligheid. Vanaf 15.00 uur komt er een DJ plaatjes draaien, hebben we lekkere drankjes en hapjes en creĆ«ren we samen een fijne hockeyzondag.

Ben jij erbij? Gezellig!