Starterstrainingen in september en oktober

Nieuws afbeelding 23-9 Sportraad Lochem organiseert, in samenwerking met allerlei sportclubs in de omgeving, in september en oktober starterstrainingen voor kinderen, die een keer kennis willen maken met hockey! En dat vinden wij nou een mooi initiatief. Iedereen zou toch kennis moeten maken met hockey?

Wij voegen er zelf aan toe dat alle beginnende leden, die wel blij worden van een extra training, ook lekker kunnen aansluiten.

De trainingen zijn van 18.45 tot 19.45 uur voor de groepen 5 t/m 8 en ze worden gegeven door Jorgen! Zie hieronder de data.

1. Dinsdag 27 september
2. Dinsdag 4 oktober
3. Dinsdag 11 oktober
4. Dinsdag 18 oktober

Tijdens de training zijn hockey- of sportschoenen en scheenbeschermers gewenst. Bitjes zijn verkrijgbaar op de club tegen betaling. Een stick leen je uiteraard van ons!

Opgeven kan via trainingscoordinator@lochemseh ockeyclub.nl!

Fotocredits: Jorpics.com