Barhoofden gezocht

Wil je iets doen voor de LHC maar liever niet op het veld? Dan kan ons barteam je heel goed gebruiken!

Onze club kent al ruim 20 barhoofden. Samen verdelen zij alle bardiensten door het jaar heen. Of het nu reguliere speeldagen zijn, toernooien of feesten, altijd zijn er weer enthousiaste barhoofden die het mogelijk maken dat het clubhuis leeft!

Het aantal evenementen en het gebruik van het clubhuis neemt echter toe. Dat is een heel goed teken! Om dat ook te kunnen faciliteren willen wij deze gemotiveerde club van barhoofden uitbreiden. Op diverse manieren wordt hier de komende periode nog verder aandacht aan besteed. Onder andere op de Teamdag op 25 juni zal een appel op eenieder worden gedaan.

Als je interesse hebt in deze functie of meer info wilt dan kun je je te allen tijde melden bij Huib Jacobs, bestuurslid Facilitair ([email protected]) of bij Alice Kiers en Ingrid Middag van de Vrijwilligerscommissie ([email protected]).
We hopen op veel enthousiaste reacties!

Op de foto:
Theo, Annemarie en Marco, 3 van de 20 barhoofden.