Oproep van de Jeugdraad

Beste Leden,

Zoals bekend of eigenlijk misschien wel minder bekend, hebben wij op de hockeyclub een G-hockey team, ze zijn zelfs genomineerd voor sport team van het jaar! Ze spelen net als andere teams competitie en als je competitie speelt wil je natuurlijk kampioen worden. Om te blijven winnen moet je natuurlijk wel trainen. Dit doen ze onder begeleiding van een aantal enthousiaste trainers maar een paar nieuwe trainers zijn hard nodig!
Dus ben jij een enthousiaste jeugdtrainer die graag een extra uitdaging wil, dan vragen wij jou om je daarvoor aan te melden. Ook voor startende trainers is het een mooie uitdaging. Als je namelijk de kans krijgt om dit team training te geven, krijg je een ontzettend enthousiaste en gemotiveerde groep voor je die graag wilt hockeyen.

Lijkt dit je leuk? Neem dan contact op met Chris van Baalen via het e-mailadres [email protected] of met Elsbeth Ruys via het e-mailadres [email protected] uiteraard mag je ook iemand van de Jeugdraad benaderen.

Groet,
Walter Kloosterboer