Grote Club Actie voor inspeelveld bij de LHC

Beste leden,

Op zaterdag 16 september start landelijk de verkoop van de Grote Club Actie. De LHC is ook dit jaar weer deelnemer van deze actie. Voor sommige mensen is dit een bekende actie, voor anderen is dit geheel iets nieuws.

Wat is dat nou precies, de GCA?

Verkoop van loten waarbij een groot deel ten goede komt aan onze vereniging. De loten verkoop van de Grote Club Actie 2017 begint op zaterdag 16 september. Een lot van de Grote Club Actie kost € 3,- waarvan € 2,40 ten gunste komt van de club. Dus hoe meer loten je verkoopt, hoe hoger de opbrengst.
En dat kunnen we goed gebruiken want wij willen een veldje waar je kunt inspelen realiseren met dit geld!

Volgende week krijgen de coaches of team managers een envelop met daarin voor elk kind een boekje en een brief. De kinderen uit de E en D jeugd kunnen dus vanaf zaterdag 16 september a.s. starten met de verkoop van de loten! Eerder mogen GEEN loten worden verkocht.

Met vriendelijke groet,

Coördinatoren Grote Club Actie,