Gratis Vrijwilligers Workshop Festival!

Een fantastisch Vrijwilligers Workshop Festival voor vrijwilligers en vrijwilligersorganisaties. Georganiseerd door de Vrijwilligerscentrale gemeente Lochem op zaterdag 11 november 2017 in het Staring College in Lochem.

Het festival wordt georganiseerd voor inwoners van de gemeente Lochem die als vrijwilliger werken en voor maatschappelijke organisaties, stichtingen en verenigingen die met vrijwilligers werken. Het biedt een middag en avond vol deskundigheid in de vorm van workshops en trainingen. Deze kennis kan worden gebruikt om het werk als vrijwilliger of werken met vrijwilligers nog leuker te maken. Maar ook om te gebruiken voor persoonlijke doeleinden! Zo zijn er workshops over gebruik van social media, het aangeven van grenzen en het voeren van lastige gesprekken. Maar is er ook bijvoorbeeld kennis te vinden over hoe je je vrijwilligerswerk kunt inzetten bij het zoeken naar een baan.
Het festival geeft stimulans en inspiratie. Maar bovenal wil de Vrijwilligerscentrale namens de gemeente Lochem laten zien en merken hoezeer vrijwilligerswerk in de gemeente Lochem gewaardeerd wordt! De inzet van vrijwilligers en vrijwilligersorganisaties doet er namelijk echt toe in de gemeente Lochem. Daarom zal er ook ruimte zijn voor vermaak. Lekker eten, een hapje en muziek zullen niet ontbreken.
Het wordt een te gek festival met een breed en divers aanbod van workshops en trainingen naast leuke activiteiten. Het doel is dat vrijwilligers en vrijwilligersorganisaties na afloop tevreden zijn over de opgedane kennis en ervaringen en dat zij hiermee de komende tijd geïnspireerd verder kunnen.
De kosten? Het is helemaal gratis voor vrijwilligers en vrijwilligersorganisaties uit de gemeente Lochem. Nieuwsgierig geworden? Kijk voor meer informatie op www.vrijwilligerscentralelochem.nlof laat weten dat je interesse hebt door een mail te sturen naar [email protected]o.v.v. Vrijwilligers Workshop Festival 2017.