Tank en Schenk bij Peut in Lochem

Misschien ben je er al geweest en heb je het al gezien: tankstation Peut aan de Tramstraat in Lochem.

Peut in LOCHEM

Peut is ontstaan door een initiatief van De Vrije Pomp, een groep van zelfstandige pomphouders die samen op grote schaal brandstof inkopen wat zorgt voor scherpere prijzen en meer voordeel voor de klant.

Anders denken, anders tanken

Peut gaat dingen anders doen en dat doet zij niet alleen. Zij gaat samenwerken met lokale sport-, muziek -, cultuurverenigingen en goede doelen.

Tank & Schenk

Per getankte liter draagt Peut 1 cent af aan een goed doel of vereniging. Welk doel dat is, dat bepaalt de klant zelf op een tablet aan de kassa.

Op een TV scherm in de shop worden de gespaarde bedragen direct vermeld en opgeteld.

LHC doet mee

Wil jij onze vereniging steunen? Ga dan ook eens tanken bij Peut en schenk je punten aan LHC.

Hartelijk dank!!