Zaterdag 14 oktober: Six-a-side toernooi!

Nieuws afbeelding 20-9 Het Six-a-side-toernooi staat weer bijna voor de deur! Het is al jaren een groot succes op de club. 🤟

Wat is het idee van dit toernooi?
- Er kan lekker worden gesport in de herfstvakantie!
- Er worden gemixte teams gevormd door de organisatie van maximaal 8 personen en je speelt onderling 6 tegen 6-partijtjes.
- Er worden balken rondom het veld neergelegd, zodat die gebruikt kunnen worden.
- Er wordt zonder keeper gespeeld.

We hebben het toernooi opgesplitst in O12-O14 en O16-O18-O21!

Wat zijn de spelregels?
1. Meld je aan voor dit toernooi via [email protected]
2. Vermeld je naam, je huidige team en of je wilt deelnemen aan de shoot-outs. Neem je een vriend(in) als introducee mee? Laat dat dan ook weten in de mail!
3. Ben je keeper en wil je graag als speler meedoen tijdens het toernooi en/of shoot-outs tegenhouden? Meld je dan ook aan!
4. Deelname is gratis!
5. Introducees zijn welkom! Hockeysticks kunnen geleend worden bij de club. Scheenbeschermers moeten zelf geregeld worden. Bitjes zijn verplicht en kunnen worden gekocht voor 8 euro achter de bar.
6. Tussen 13.00 en 15.00 uur worden de shoot-outs gespeeld voor alle leeftijden!

Ben jij erbij? 🫶