Informatie over Lochemse Hockey Club

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie

Bardienst (1)
Beleid (1)
Clubkleding (1)
Contributies (1)
De Club (1)
Gedragsregels (1)
G-Hockey (1)
Hockey voor Iedereen (1)
Huisregels Accommodatie (1)
Huisregels Bar (1)
Lidmaatschap (2)
Opzeggen lidmaatschap (1)
Organisatie (1)
Spelregels (1)
Sponsoring (1)
Statuten (1)

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

Bardienst

Openingstijden bar LHC clubhuis

De bar wordt helemaal gerund door vrijwilligers en is in principe alleen in het weekend, tijdens KNHB-competitiewedstrijden open. Buiten deze openingstijden moet een baropenstelling tijdig aangevraagd worden. Denk hierbij aan ingelaste of verplaatste wedstrijden, oefenwedstrijden, toernooien (m.u.v. het B, C en D toernooi) of nog andere activiteiten. Voor vragen hierover kan je mailen naar [email protected]. Afhankelijk van de vraag kan de club in die gevallen zorgen voor barhoofden. Barmedewerkers moeten door de aanvrager/ het betreffende team zelf geregeld worden.

Bardienst

De LHC hanteert een verplichte bardienst voor senioren en ouders/verzorgers van junioren. Dit houdt in dat ieder senior lid en iedere ouder/verzorger van een junior lid bardiensten draait. Een dienst duurt doorgaans 3 á 4 uur en wordt altijd gedraaid onder leiding van een barhoofd.

Als je bent ingedeeld voor een bardienst ontvang je een mail met de datum en tijd waarop je verwacht wordt. Hiervoor wordt het mailadres gebruikt dat bekend is bij de vereniging. Zorg er voor dat dit het juiste e-mailadres is. Het barschema staat ook op de site: www.lochemsehockeyclub.nl onder het kopje "algemeen” en "bardienst”.

Verhinderd?

De bardiensten worden centraal ingedeeld. Indien het onverhoopt voorkomt dat je niet in staat bent de bardienst te vervullen, dan moet dit binnen het team opgelost worden. Niet op komen dagen betekent niet alleen dat je een andere vrijwilliger onnodig extra belast maar ook langere wachttijden aan de bar en minder inkomen voor de club.

Iedere bardienst wordt gecoördineerd door een barhoofd. De LHC heeft een team van barhoofden die deze rol verzorgen. De barhoofden openen en sluiten de bar, zorgen dat de sleutels en het wisselgeld beschikbaar zijn en dat alles aan het einde van de dag weer netjes wordt afgesloten. Samen met de barmedewerkers zijn zij in het weekend het visitekaartje van de club!

Er is altijd plek voor nieuwe barhoofden. Mocht je dit leuk vinden, geef je dan vooral op door een mailtje te sturen naar [email protected].